令和6年1月11日
在学者各位
理事(教育担当)・副学長
<重要>1月15日以降の対面授業の再開
現時点において、本学の建物構造に大きな被害が確認されていないこと、大きな余震・津波への注意は発生から(一般的に)1週間程度と言われていること等をふまえ、1月15日(月)以降は、通常どおり対面での授業を実施します。地震に関する最新情報を確認のうえ、注意して登学してください。
なお被災状況により授業を受講できない者は、授業担当教員へ、学務情報サービスのメッセージ機能等を活用して、申し出てください(通信手段がない場合は、連絡が取れる状態になってからでも構いません)。
不安なことや困ったことがあれば、以下へ連絡してください。
【在学者ワンストップサービス窓口】
E-mail: answer_g@adm.kanazawa-u.ac.jp
※平日以外でも対応します。
※内容に応じて担当から回答します。
January 11, 2024
To All Students,
Trustee (Education), Vice-President
<IMPORTATNT>Resuming in-person classes from January 15th
In-person classes will be resumed from January 15th as scheduled, following the earthquake that occurred on January 1st, 2024. The reasons are as follows:
・There has been no major damage to university buildings.
・In general, special precautions will be needed for about one week following the first event of an earthquake or tsunami.
Please be sure to check the latest information and be careful on your way to campus.
If you are unable to attend a class due to the disaster, please inform your class instructor of your circumstances by using ‘Student Information Service’. If you do not have a means of communication, please contact your circumstances once it becomes possible.
If you have any problems, please contact us below.
【One-Stop Consultation Service】
For International students:
E-mail: intlsupport@ml.kanazawa-u.ac.jp
※We will answer your questions by e-mail including holidays.
※Depending on the query, the respective person in charge will reply.